close
Doručení do 5-7 dnů Množstevní slevy do výše 50% Garantovaná kvalita Doprava zdarma od 2000 Kč
WhatsApp: 00420 608 621 954

Reklamace

Jaké mám právo na vrácení zboží?

Pokud nejste spokojení s doručeným produktem a chyba je na naší straně (např. poslali jsme Vám poškozený produkt, nesprávný potisk, jinou velikost nebo barvu apod.), prosíme bezodkladně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na info@shirttuning.cz. Budeme Vás obratem informovat o potřebném postupu při uplatnění reklamace.


Co mám dělat, pokud mi dodaný produkt velikostně „nesedí“?

Pokud Vám Vámi navrhnutý a námi potištěný produkt nesedí velikostně, v první řadě nás informujte na e-mail: info@shirttuning.cz. Budeme Vás následně kontaktovat a dohodneme další postup. Ve většině případech si od zákazníka zboží vyžádáme nazpět a následně mu vyrobíme produkt ve správné velikosti.


Můžu zboží vrátit i když je všechno v pořádku, jen už o zboží nemám zájem?

Pokud je Vámi navrhnutý produkt v pořádku, bohužel, tento produkt nám už vrátit nemůžete. Jelikož jsou naše ceny velmi příznivé, už nemáme prostor na jakoukoliv výměnu zboží. I v tomto případě nás však neváhejte kontaktovat na e-mail: info@shirttuning.cz a pokusíme se najít nějaké řešení.


Jak mám všeobecně postupovat při vrácení zboží?

Při jakékoliv reklamaci nás bezodkladně kontaktujte na e-mail: info@shirttuning.cz. Pokud se domluvíme na vrácení zboží, postupujte následovně:

1. Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
2. Do zásilky vložte lístek s Vaším jménem, příjmením a číslem objednávky.
3. Balík zaneste na poštu. Balík musí být zaslaný doporučeně. Doručenku z pošty prosím nafoťte nebo naskenujte a zašlete nám ji společně s číslem Vaší objednávky emailem na info@shirttuning.cz
Dodací Adresa:
MBS e-commerce s.r.o., Pražská 3259, areal Libal, Teplice, 41501, Česká republika
4. Až nám zásilka přijde, zboží překontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, rádi Vám vrátíme finance nebo vyrobíme nový produkt. Bude záležet na jakém řešení Vaší reklamace se dohodneme


Jak mám postupovat, když jsme se dohodli na vrácení financí?

Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte nejlépe na e-mail: info@shirttuning.cz. Pokud se dohodneme na vrácení financí, budeme požadovat číslo objednávky, bankovního účtu/IBAN, SWIFT kód. Následně Vám, v co nejbližším termínu, peníze vrátíme. Nejdéle však do 14 pracovních dní.


Jak mám postupovat, pokud jsme se dohodli na opětovné výrobě objednávky?

Při jakékoliv reklamaci nás kontaktujte nejlépe na e-mail: info@shirttuning.cz. Pokud se dohodneme, že Vám objednávku vyrobíme znova, budeme potřebovat číslo původní objednávky a přesné informace, pokud je třeba na produktech něco upravit či změnit. Následně Vám vyrobíme objednávku, která by Vám měla být doručena do pěti pracovních dní.

Důležitá informace: Nikdy nám neposílejte produkty, bez toho, abyste nás předtím kontaktovali a informovali nás o Vaší nespokojenosti či požadavku. Může se stát, že vrácené produkty nedostaneme, nebudeme vědět k jaké objednávce je přiřadit apod. V tomto případě Vám nebudeme moc vrátit finance, či vyrobit nový produkt. Díky tomuto se může stát, že vy i my budeme nespokojení. Naším hlavním cílem je Vaše spokojnost. Děkujeme za pochopení.