FAQ > Všeobecné

Existuje minimální objednávka?

Minimální počet produktů není na Shirttunning stanoven. Objednat si můžete od jednoho kusu.

Jak můžu svůj produkt rychle změnit, pokud už je v pokladně?

Pokud již máte vytvořené tričko, mikinu nebo jiný produkt a vložili jste ho do košíku, stisknutím možnosti do pokladny se Vám na celé obrazovce otevře nákupní košík. Na této straně si můžete vše překontrolovat, kurzorem myši můžete přejíždět na daném produktu, který se Vám automaticky zvětší. Pokud posunete kurzor do části, kde je uvedené množství, zvýrazní se Vám ta část, ve které můžete změnit počet kusů, velikost a upravit /editovat) produkt. Zvolením možnosti „editovat produkt“ se opět načítá rozhraní pro tvorbu produktu a máte možnost produkt s potiskem libovolně upravit.

Co mám udělat, když jsem s produktem spokojený a chci pokračovat v objednávce?

Pokud máte svůj produkt připravený (potištěný), jednoduše ho vložíte do košíku – oranžové tlačítko s košíkem. Potom zvolte tlačítko do pokladny. Všechno si překontrolujte a zvolte možnost „přejít k dokončení objednávky“. Pokud na Shirttuning nakupujete poprvé, prosíme, vyplňte Vaše údaje – email a heslo a přejděte „do pokladny“. Pokud jste u nás již nakupovali, vyplníte už jen Váš email a heslo, které jste si uložili v předchozím nákupu a zvolíte „do pokladny“.

Při výběru způsobu doručení zvolte možnost, která Vám nejlépe vyhovuje. Totéž udělejte i při způsobu platby. Pokud máte všechno překontrolované a nastavené, můžete zmáčknout tlačítko „do pokladny“. Tímto se dostanete do posledního kroku objednacího procesu, kde si můžete ještě jednou překontrolovat všechny údaje objednávky (samotný produkt, fakturační, dodací adresu, způsob dodání, způsob platby a doručení). Pokud se vším souhlasíte, prosíme, potvrďte objednávku kliknutím na „koupit nyní“.

Pokud nejste s něčím pokojení, máte možnost cokoliv upravit přímo z tohoto posledního kroku – editovat produkt nebo změnit adresu.

Také můžete jít zpět na předcházející kroky objednávkového procesu, a to jednoduchým kliknutím na možnosti: nákupní košík, údaje, způsob platby.

Pokud proces objednání proběhl úspěšně, bude Vám na Vámi zadaný email zasláno potvrzení se souhrnným popisem a číslem Vaší objednávky.

Co mám dělat, pokud mi nepřišlo potvrzení o objednání zboží?

V případě, že jste do několika minut od nás neobdrželi potvrzení Vaší objednávky na Váš email, bezodkladně nás kontaktuje buď telefonicky na telefonní číslo čísle 228 880 582, anebo písemně na e-mail: info@shirttuning.cz. Mohlo se stát, že jste objednávku nedokončili správně, zadali jste chybu ve Vaší e-mailové adrese anebo nastal jiný problém.

Jsou všechny produkty vždy dostupné?

Produkty, které nabízíme na našich stránkách a je možno je vložit do nákupního košíku, jsou dostupné. Dostupnost našich proutků se snažíme pravidelně aktualizovat. Pokud se však stane, že produkt, který si vyberete a vložíte do košíku nebude v daný moment u nás dostupný, budeme Vás kontaktovat a následně informovat o jeho dostupnosti.

Chci objednat produkt, ale není dostupný, jak mám postupovat?

Pokud není produkt dostupný v požadované velikosti či barvě, máte dvě možnosti.

1. Můžete s objednáním počkat a sledovat, zda produkt naskladníme (zpravidla skladové zásoby aktualizujeme každých 14 dní)
2. Můžete nás kontaktovat emailem nebo telefonicky a my Vám rádi prověříme a sdělíme možnou dostupnost daného produktu

Můžu si zboží objednat telefonicky nebo emailem?

Tuto možnost bohužel nenabízíme. Objednávky přes telefon ani email nepřijímáme. Každá objednávka musí projít objednávkovým procesem. Považujeme za důležité, aby si sám zákazník vybral produkt, se kterým bude spokojený, vytvořil si ho podle vlastních představ a objednal z pohodlí domova. Při objednávkovém procesu se zadávají soukromé informace každého zákazníka. Naše společnost nemá právo s nimi manipulovat, pokud nás zákazník sám nepožádá o dodatečnou úpravu anebo změnu v objednávce.

Samozřejmě, telefonicky či emailem se zákazníkem komunikujeme, pokud potřebuje s něčím poradit či pomoc.

Můžu si pro objednávku přijít osobně?

Osobní odběr není momentálně možný. Nabízíme pouze doručení prostřednictvím kurýrní společnosti IN TIME.